نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تاریخ بررسی کاربردهای فناوری هولوگرام سه بعدی در زمینه ی آموزش تاریخ به دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 35-50]
  • آموزش حضوری مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]
  • آموزش مجازی مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]
  • آموزش مجازی اثربخشی آموزش مجازی درس ریاضی بر خودکارآمدی، تفکرخلاق و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 45-57]

ا

  • ابعاد ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]
  • احساس تعلق به مدرسه اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
  • اختلال یادگیری اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی و باورهای انگیزشی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-10]
  • ارزیابی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های اصلی ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی نظام تربیت معلم [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 25-48]
  • اضطراب فناورانه مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اضطراب فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 22-33]
  • اعتبارسنجی ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]
  • اقتصاد مقاومتی بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-74]
  • الگوی برنامۀ درسی ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]
  • انگیزش تحصیلی بازنمایی تجارب زیسته معلمان در زمینه ارتقای انگیزش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • اهداف برنامه درسی موانع عدم تحقق اهداف برنامه درسی فارسی و نگارش دوره دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 83-103]

ب

  • باورهای انگیزشی اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی و باورهای انگیزشی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-10]
  • برنامة درسی مروری بر نظریه‌های محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]
  • برنامه درسی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های اصلی ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی نظام تربیت معلم [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 25-48]
  • برنامه درسی تلفیقی امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
  • برنامه درسی تلفیقی (یکپارچه) تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]

پ

  • پایان نامه " تحلیل محتوای موضوعی و روش‌شناختی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی رشته‌ی علوم تربیتی دانشگاه تبریز در فاصله سال‌های 1376 - 1395 [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
  • پایه دوم ابتدایی تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • پدیدارشناسی مطالعه پدیدارشناختی روش‌های یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 11-23]
  • پرخاشگری فضای سایبری بررسی رابطه بین سواد رسانه‏ ای با پرخاشگری فضای سایبری و تفکرانتقادی در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-82]

ت

  • تجارب زیسته تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان‌ انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
  • تجارب زیسته معلمان بازنمایی تجارب زیسته معلمان در زمینه ارتقای انگیزش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتب جامعه‌شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
  • تدوین برنامه درسی تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • تربیت بدنی امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
  • تفکر انتقادی بررسی رابطه بین سواد رسانه‏ ای با پرخاشگری فضای سایبری و تفکرانتقادی در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-82]
  • تفکر خلاق اثربخشی آموزش مجازی درس ریاضی بر خودکارآمدی، تفکرخلاق و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 45-57]
  • تفکر خلاق تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی در درس علوم تجربی منطقه ٤ آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]

چ

  • چندفرهنگی ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]

خ

  • خلاقیت تحلیل محتوای کتب جامعه‌شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
  • خودپنداره تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش مجازی درس ریاضی بر خودکارآمدی، تفکرخلاق و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 45-57]
  • خودکارآمدی اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی و باورهای انگیزشی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-10]

د

  • دانش آموزان بررسی کاربردهای فناوری هولوگرام سه بعدی در زمینه ی آموزش تاریخ به دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 35-50]
  • دانش‌آموزان دوره ابتدایی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
  • دانش‌آموزان متوسطه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
  • دانش و مهارت TPACK مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اضطراب فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 22-33]
  • دوره ابتدایی بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-74]
  • دوره ابتدایی بازنمایی تجارب زیسته معلمان در زمینه ارتقای انگیزش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • دوره ابتدایی تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • دوره ابتدایی تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی در درس علوم تجربی منطقه ٤ آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]
  • دوره دوم ابتدایی موانع عدم تحقق اهداف برنامه درسی فارسی و نگارش دوره دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 83-103]

ر

  • راهبرد فراشناختی اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی و باورهای انگیزشی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-10]
  • راهنمای عمل برنامه درسی تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • رویکرد آمیخته شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های اصلی ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی نظام تربیت معلم [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 25-48]

ز

  • زبان ‌انگلیسی تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان‌ انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
  • سواد رسانه‌ای بررسی رابطه بین سواد رسانه‏ ای با پرخاشگری فضای سایبری و تفکرانتقادی در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-82]

ش

  • شاخصه‌ها ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]

ع

  • علوم اجتماعی امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
  • علوم تجربی امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
  • علوم تجربی تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی در درس علوم تجربی منطقه ٤ آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]

ف

  • فارسی و نگارش موانع عدم تحقق اهداف برنامه درسی فارسی و نگارش دوره دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 83-103]
  • فناوری هولوگرام بررسی کاربردهای فناوری هولوگرام سه بعدی در زمینه ی آموزش تاریخ به دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 35-50]

ک

  • کارورزی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های اصلی ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی نظام تربیت معلم [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 25-48]
  • کتاب های درسی بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-74]
  • کتب جامعه‌شناسی تحلیل محتوای کتب جامعه‌شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
  • کیفیت شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های اصلی ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی نظام تربیت معلم [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 25-48]

گ

  • گیلفورد تحلیل محتوای کتب جامعه‌شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]

م

  • مانع یابی موانع عدم تحقق اهداف برنامه درسی فارسی و نگارش دوره دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 83-103]
  • متوسطه تحلیل محتوای کتب متوسطه اول و دوم بر اساس توجه به مشارکت سیاسی و دینی (مطالعه موردی: کتب مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-77]
  • محتوا مروری بر نظریه‌های محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]
  • محیط یادگیری الکترونیکی بازنمایی تجارب زیسته معلمان در زمینه ارتقای انگیزش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • مدارس هوشمند و مدارس عادی مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اضطراب فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 22-33]
  • مسئولیت پذیری اثربخشی آموزش مجازی درس ریاضی بر خودکارآمدی، تفکرخلاق و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 45-57]
  • مشارکت دینی تحلیل محتوای کتب متوسطه اول و دوم بر اساس توجه به مشارکت سیاسی و دینی (مطالعه موردی: کتب مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-77]
  • مشارکت سیاسی تحلیل محتوای کتب متوسطه اول و دوم بر اساس توجه به مشارکت سیاسی و دینی (مطالعه موردی: کتب مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-77]
  • مطلوبیت اجتماعی اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
  • معیارهای انتخاب محتوا مروری بر نظریه‌های محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]
  • معلمان تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان‌ انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]

ن

  • ناکارآمدی آموزش تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان‌ انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
  • نظریه‌های انتخاب محتوا مروری بر نظریه‌های محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]

ه

  • هولوگرام سه بعدی بررسی کاربردهای فناوری هولوگرام سه بعدی در زمینه ی آموزش تاریخ به دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 35-50]

ی

  • یادداری مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]
  • یادگیری یادگیری مجازی مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]
  • یادگیری الکترونیکی مطالعه پدیدارشناختی روش‌های یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 11-23]
  • یادگیری الکترونیکی غیرهمزمان مطالعه پدیدارشناختی روش‌های یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 11-23]
  • یادگیری الکترونیکی همزمان مطالعه پدیدارشناختی روش‌های یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 11-23]
  • یادگیری حضوری مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]
  • یادگیری معکوس تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی در درس علوم تجربی منطقه ٤ آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]